سئو و دیجیتال مارکتینگ

راهنمای نهایی نوشتن کپی استثنایی

نوشتن نسخه استثنایی بسیار مسخره است.

احتمالاً تنها مهمترین مهارت مورد نیاز هر بازاریاب دیجیتالی ، اغلب یکی از کم پیشرفت ترین و تمرین شده ترین آنهاست. بیشتر بازاریاب های دیجیتال وقت خود را صرف نوشتن پست های وبلاگ ، به اشتراک گذاری مطالب در رسانه های اجتماعی و شبکه سازی با بازاریابان و تأثیرگذار صنعت می کنند. در حالی که همه اینها می تواند به یک استراتژی دیجیتال محکم کمک کند ، مگر اینکه شما در هنر نوشتن فروش و کپی بازاریابی تسلط داشته باشید ، شما و سازمانتان از بین رفته اید.

دیجیتال

از این گذشته ، دلیل وجود نام تجاری شما چیست؟ فروختن. البته شما می خواهید به مشتریان خود آموزش دهید. بله ، شناخت برند مهم است. اما ، حتی اگر بزرگترین مورد در جهان را نیز داشته باشید ، اگر آنها خریداری نمی کنند ، سخت می ماندید در تجارت.

اگر نوشتن نسخه عالی چالش برانگیز است ، اگر با طرز فکر درست به آن نزدیک شوید ، مطمئناً ممکن است. در این مقاله نحوه نوشتن نسخه استثنایی در انواع سیستم عامل ها و کانال ها بحث شده است!

چگونه می توان کپی عالی را نوشت که فروش دارد

هدف از نوشتن نسخه برداری چیزی برای فروش چیزی است – خواه این یک نرم افزار جدید باشد ، یک سرویس بازاریابی ، فرصت حمایت مالی یا محصول دیگری. در حالی که صفحات فرود اغلب اولین نوشتن نسخه برداری به ذهن بازاریاب است ، آنها تنها جایی نیستند که نویسندگی خوب در آن اهمیت داشته باشد.

در حقیقت ، هنگام ایجاد آگهی برای موتورهای جستجو ، فیس بوک یا توییتر ، درک عناصر اصلی نوشتن کپی به همان اندازه مهم است. پیام شما کوتاه تر است ، زمان بیشتری برای سرمایه گذاری در هر عنصر آن نیاز دارید.

صرف نظر از سکویی که نسخه شما در آن ارائه خواهد شد ، پنج عنصر جهانی وجود دارد که برای کپی موفقیت آمیز که می فروشند بسیار مهم است.

۱ audience مخاطبان خود را بشناسید – و برای آنها بنویسید

نیازها و خواسته های فردی که نسخه شما را می خواند چیست؟ چه مشکلی برای حل آنها تلاش می کنند و چه چیزی باعث شده است که آنها در وهله اول در این شرایط قرار بگیرند؟

مشکلی

هرچه بهتر بدانید مشتری شما کیست و چه نوع مباحثی را در طول روز خود با آن روبرو هستید ، تهیه نسخه کپی که به آنها الهام می شود اقدام خاصی را آسان تر می کند.

بهترین راه برای انجام این کار این است که از مخاطبان هدف خود یکسری سؤال بپرسید تا مشخص شود که آنها در حال حاضر چگونه این مشکل را برطرف می کنند ، چه عواملی باعث می شود آنها چیزهای متفاوتی را امتحان کنند و این ناراحتی چه هزینه ای برای آنها دارد. هنگامی که می دانید مشکل اصلی آنها چیست ، می توانید یک راه حل جذاب و جذاب ارائه دهید.

راه حل

۲ the زمان و هزینه لازم را برای ایجاد فراموش نشدنی نسخه خود سرمایه گذاری کنید

موفق ترین صفحات فرود می تواند هزاران دلار برای نوشتن هزینه کند. این به این دلیل است که نویسندگان و افراد فروش فوق العاده ماهر هفته ها وقت خود را برای تهیه هر عنوان و سرصفحه برای کلمات و بخش می گذرانند آنها از طرح های سفارشی ، تصاویر ، نمودارها و دکمه های تماس برای اقدام استفاده می کنند تا بصری خواننده را از مسیر مناسب هدایت کنند. سپس ، آنها آزمایش A / B را برای به حداکثر رساندن عملکرد صفحه فرود انجام می دهند.

دلار

اگر صفحه فرود را خودتان کپی می کنید ، تصمیم بگیرید که زمان قابل توجهی را برای آن اختصاص دهید – و انتظار داشته باشید که هر چند روز یکبار به آن برگردید تا بیشتر واژگان ، تصاویر و لحن کلی را کامل کنید.

در همین حال ، اگر پروژه را به یک فریلنسر ارزان قیمت یا کارورزی تحویل می دهید ، انتظار نداشته باشید همان پاسخی را که از صفحه فرود حرفه ای گرفته اید دریافت کنید.

به طور خلاصه ، برای انجام این کار درست ، انتظار دارید که برای اعتبار بخشی به کیفیت و وضوح پیام ، زمان کافی را در آن سرمایه گذاری کنید.

۳ the هوش مخاطبان خود را بشناسید

آیا پدر و مادرهایتان وقتی بچه کوچک بودند ، تا به حال کلماتی را بیان می کردند تا بدانی نمی دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟ شانس است ، شما هنوز هم بیشتر از زمان موضوع بحث را می دانستید!

مردم باهوش هستند – و فرض این نکته از خوانندگان شما مهم است. با آنها صحبت نکنید یا با آنها مانند دانش آموزانی متواضع رفتار کنید که باید از خرد بی پایان شما یاد بگیرند. در عوض ، با احترام ارتباط برقرار کنید. با آنها مانند همسالانی رفتار کنید که با آنها ایده جدیدی ارائه می دهید. این اطمینان حاصل خواهد کرد که نسخه شما به جای اینکه عصبانیت خوانندگان شما باشد ، الهام بخش است.

۴ the عنوان را درست دریافت کنید

به خصوص وقتی نوشتن نسخه تبلیغی برای سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، بلکه با صفحات فرود آمده است ، عناوین مهمترین عنصر هستند. منطقی نیست که یک نویسنده ماهر بتواند ۸۰٪ از وقت خود را برای تهیه عنوان بگذارد. چرا؟ از آنجا که اگر تیتر خواننده را به خود جلب نمی کند ، مهم نیست که نسخه آن چقدر عالی باشد – هرگز خوانده نمی شود.

برای برتری در کپی ، دائماً روی حداکثر تبدیل در قیف فروش تمرکز کنید. از لحظه ای که یک خواننده مقاله شما را در نتایج جستجو یا به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی می بیند ، تا زمانی که آنها روی گزینه نهایی کلیک کننددکمه تعقیب ، هدف این است که حداکثر تبدیل را داشته باشید.

۵ focus هرگز تمرکز خود را فراموش نکنید – فروش را بخرید

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، توسعه استراتژی های خلاقانه بازاریابی ، کمپین های ویروسی و کپی تبلیغاتی شوخ طبعی سرگرم کننده است. هنگامی که این نتیجه می دهد ، خارق العاده است! با این وجود ، حتی اگر شوخ طبعی یک لاینر نباشد ، اگر نرخ تبدیل شما را بهبود ندهد ، بی ارزش است.

بنابراین ، هنگام تهیه نسخه تبلیغاتی خود ، احساس خلاقیت ، آموزش و الهام را در خود بگنجانید – اما آن را در این حالت ترک نکنید. تنها نسخه ای که مهم است نسخه ای است که منجر به فروش می شود.

این به این دلیل است که چرا لازم است که در وهله اول برای تهیه نسخه کپی پول لازم صرف شود. اگرچه می خواهید جذاب و اشتراکی باشد ، اما می خواهید اطمینان حاصل کنید که همیشه خواننده را به سمت انجام آن قدم بعدی تشویق می کند.

علاقه مندید

نمونه کپی استثنایی در چندین سیستم عامل

هنگامی که اصول اولیه نوشتن کپی را فهمیدید ، ترفند تبدیل این مهارت ها به فرصت های مختلف متن نوشتن متن در دسترس بازاریابان دیجیتال است. در حالی که نوشتن نسخه نویسی سنتی به مجلات یا بیلبوردهای تبلیغاتی ختم می شد ، تلاش های نوشتن نسخه برداری امروزه غالباً روی سکوهای رسانه های اجتماعی ، نتایج جستجو یا صفحات فرود مشخص می شود. سبک نوشتن کپی مورد نیاز برای هر یک از این مکان ها تفاوتهای اساسی دارد.

مثالهای زیر نحوه به حداکثر رساندن نسخه خود را برای تعدادی از سیستم عاملهای پیشرو نشان می دهد.

نوشتن نگارش در فیس بوک

به گفته HubSpot ، چهار مؤلفه یک کمپین موفق فیس بوک عبارتند از:

     

  1. بصری است
  2.  

  3. مرتبط است
  4.  

  5. این یک گزاره ارزش جنجالی را شامل می شود
  6.  

  7. دارای یک تماس فراخوان واضح است

از آنجا که دنیای آنلاین همچنان تجسم بیشتری پیدا می کند ، هنر ادغام کپی و تصاویر از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. می توانید با استفاده از کلمات و تصاویر برای گفتن یک داستان ، این کار را انجام دهیدبا وضوح بیشتری به خانه رانندگی کنید با این حال ، این همچنین بدان معنی است که انتخاب کلمات مناسب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

یک نمونه عالی از شرکتی که کپی تبلیغ آگهی فیس بوک (و به طور کلی کپی) خوب می نویسد ، Dollars Shave Club است. همانطور که از مثال زیر می بینید ، آنها فقط برای بیان یک داستان واضح و به یاد ماندنی فقط از چند کلمه استفاده می کنند. وقتی بیشتر شرکت های تیغ برای زنان تیغ ​​های صورتی ارائه می دهند ، Dollar Shave Club تساوی را ارائه می دهد.

توجه کنید که چگونه این نسخه به وضوح خواننده را ترغیب می کند “امروز باشگاه را امتحان کنید” بدون اینکه فروش زیادی داشته باشد. این تبلیغ که کمی طنز و بصیرت است ، اسپم به نظر نمی رسد. در واقع ، خواندن تقریباً جالب است!

نوشتن کپی در توییتر

همانطور که بازاریابان در WordStream اظهار داشتند ، تبلیغات توییتر به دلیل نیمه عمر کوتاه توییت بی نظیر است. در حالی که سایر شکل های رسانه ای برای روزها قابل مشاهده است ، یک توئیت اغلب در ساعت اول نیمی از عملکرد خود را دریافت می کند.

بنابراین ، تبلیغات توییتر باید به شرح زیر باشد:

     

  • گرفتن توجه
  •  

  • بسیار بصری
  •  

  • شگفت آور
     
  • مشغول خواندن را پیشنهاد دهید (مانند درخواست تحویل یا درخواست مستقیم برای پاسخ دادن)
  •  

  • به طور بالقوه از یک پیام منفی استفاده کنید
  •  

  • مطلوب برای کلیک – با استفاده از یک قول یا کشف

بزرگترین ترفند با هر پیام در توییتر حد ۱۴۰ کاراکتر است. اما این نیازی نیست که مانع شما شود. درعوض ، از یک یا دو جمله کوتاه استفاده کنید تا مستقیماً به قلب مخاطبان هدف برسید.

به عنوان مثال ، GigRove در این تبلیغ عالی که کوتاه و ساده است – اما برای مخاطبان مناسب بسیار جذاب است ، مسافران آزاد را هدف قرار می دهد. این کپی قرار نیست جوایزی را کسب کند ، اما مطمئناً یک کلیک از کاربر هدف آنها القا خواهد کرد.

نوشتن نگارش برای تبلیغات گوگل

یکی از مهمترین مکان ها برای نوشتن یک نسخه استثنایی در کارزارهای جستجوی پرداخت شده شماست. فقط با ۲۵ کلمه برای عنوان ، و نیاز به ایستادگی از تبلیغات رقیب در بالا و زیر لینک شما ، تبلیغات جستجوی گوگل زمینه نبرد واقعی برای نویسندگان کپی است.

Unbounce یک مقاله بسیار کامل درباره نحوه نوشتن کمپین های کارآمد AdWords دارد ، اما به طور خلاصه:

     

  • به یاد داشته باشید که افراد بعد از انجام جستجو ، تبلیغ شما را می بینند – بنابراین به آنها پاسخ دهید ، نه تکرار سؤالی که فقط از گوگل پرسیده اید
  •  

  • “شما” را هر وقت ممکن باشد شخصی سازی کنید تا تبلیغ شخصی شود
  •  

  • تبلیغات خود را بیش از حد محلی و مرتبط با زمان با استفاده از مکانها ، تاریخها و تایمرهای شمارش معکوس کنید
  •  

  • آزمون مداوم A / B

یکی از ساده ترین راه ها برای ارزیابی و یافتن بهترین کمپین های جستجوی پولی ، جستجوی مباحث مربوط به صنعت یا کلمات کلیدی با مشخصات بالا و ارزیابی کمپین های نمایش داده شده – کدام یک را بیشتر می خواهید روی آن کلیک کنید؟

کپی نویسی برای صفحات فرود

از بین تغییرات مختلف نوشتن مقاله ، محبوب ترین و اغلب چالش برانگیز صفحه فرود است. هنگامی که شخصی روی رسانه اجتماعی یا پیوند جستجو کلیک کرده و به سایت شما رسید ، کار واقعی شروع می شود.

صفحه فرود خود را به طور موثری تهیه کنید و فروش بیشتر از هزینه صفحه فرود شما ، پست های پشتیبانی شده و تبلیغات AdWords باشد.

نسخه صفحه Landing می تواند به طرز چشمگیری متفاوت باشد ، از صفحات ۵ کلمه ای که از خواننده می خواهد مشترک شود ، تا ۵۰۰۰ مقاله با کلمه ای که خواننده را ترغیب به خرید هزار دلاری می کند.

Kickoff Labs یک لیست استثنایی از صفحات فرود را به همراه ۱۰ ویژگی اصلی هر یک به اشتراک می گذارد. در همین حال ، برای دیدن نمونه هایی از صفحات فرود خوب در محل کار ، به دوره های Ramit در IWillTeachYouToBeRich.com نگاهی بیندازید. صرف نظر از دیدگاه شما در دوره های وی ، توانایی وی در ایجاد صفحات فرود بسیار جذاب و فریبنده برای تبدیل ، چشمگیر است.

نتیجه گیری

تبدیل شدن به یک نویسنده نویس ماهر زمان می برد ، اما غیرممکن نیست. اگرچه یک بازاریاب دیجیتال باید توانایی دستیابی به انواع فرم های کپی را توسعه دهد ، اما با تمرکز روی یک یا دو شکل شروع می شود. سپس هرچه راحت شدید ، به سیستم عامل های دیگر گسترش دهید.

اگر خود را قادر به نوشتن نوع کپی موردنیاز برای رشد و توسعه مشاغل خود نمی دانید ، می توانید دو گزینه را انتخاب کنید: یا می توانید شخصی را برای توسعه محتوا برای خود استخدام کنید ، یا وقت خود را برای تبدیل شدن به یک کپی نویسی متخصص سرمایه گذاری کنید.

هنگامی که حضور آنلاین شما نسخه ای را که لازم داشته باشد ، به زمین مشتریان ، فروش ، و افزایش مخاطبان خود تبدیل به یک پیاده روی در پارک خواهید شد.

بروشور دوره بازاریابی رسانه های اجتماعی
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL