سئو و دیجیتال مارکتینگ

آیا باید در بازاریابی دیجیتال شغلی انتخاب کنید؟

بازاریابی دیجیتال زمینه ای هیجان انگیز و در حال تغییر است که با داشتن همیشه فن آوری ، استراتژی و بازارهای جدید ، افراد را روی انگشتان خود قرار می دهد.

نکته عالی دیگر در مورد بازاریابی دیجیتال این است که شما همیشه با افراد مختلف ، در پروژه های جدید و با مشتری های جدید کار می کنید و راهکارهای جدیدی را برای ادامه رقابت در پیش می گیرید ، بنابراین بی حوصله بودن تقریباً غیرممکن است. کار در این زمینه

دیجیتال

علاوه بر این ، فرصتهای شغلی متنوعی از جمله کار آزاد ، کار در یک آژانس یا حتی راه اندازی شرکت خود را ارائه می دهد. به علاوه ، شما در سراسر جهان با افراد در سراسر جهان به اشتراک می گذارید ، ایده های خود را به اشتراک می گذارید ، تکنیک های جدید را کاوش می کنید و در بالای همه موضوعات و مطالب پرطرفدار قرار می گیرید که طوفان جهانی را به خود اختصاص می دهد.

ایده

اما به همان اندازه که این همه به نظر می رسد ، بازاریابی دیجیتال شغلی خواستار و پر سرعت است که به مهارت و آموزش خاصی نیاز دارد و به همین دلیل ، برای همه نیست. اگر در بازاریابی دیجیتال شغلی در نظر دارید ، در اینجا اطلاعات و یک سری سؤال وجود دارد که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

معرفی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال اغلب به سادگی به عنوان کلیه تلاشهای بازاریابی که روی کانالهای دیجیتالی و بخصوص آنلاین تمرکز دارد تعریف می شود. با این حال ، تعریف عمیق تری نسبت به هرگونه تلاش بازاریابی که دستگاه های الکترونیکی را درگیر می کند ، صرف نظر از اینکه کاربر آنلاین یا آفلاین است ، گسترش می یابد.

با این تعریف گسترده ، بازاریابی دیجیتال می تواند به آسانی در اختیار رسانه هایی مانند رادیو ، تلویزیون و تلفن باشد تا بتواند از طریق ایمیل و سایر سیستم عامل های متصل به آنها ایمیل بفرستد. عمده ترین تمرکز بازاریابان دیجیتال شامل موارد زیر است:

     

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا

     

  • بازاریابی ایمیل
  •  

  • تعامل و بازاریابی رسانه های اجتماعی
  •  

  • بهینه سازی موتور جستجو
  •  

  • بازاریابی آنفلوانزا
  •  

  • بازاریابی موتور جستجو

صرف نظر از بسترهای نرم افزاری که روی آنها متمرکز شده اید ، اهداف بازاریابی دیجیتال یکسان باقی می مانند و شامل کمک به مشاغل برای یافتن چشم انداز جدید ، جذب مخاطبان ، رانندگی در ترافیک و تبدیل بازدید کنندگان به مشتری از طریق ابزارها و کانالهای دیجیتالی ، الکترونیکی و آنلاین می شود.

چشم انداز شغلی استثنایی است

یکی از جذاب ترین موارد برای بازاریاب های دیجیتال در آینده این است که چشم انداز شغلی در صنعت بسیار عالی است ، حتی در مواقعی که امنیت شغلی برای بسیاری از افراد در زمینه های مختلف دغدغه اصلی بسیاری از افراد باشد.

دلیل اصلی این امر ساده است: بازاریابی دیجیتالی ، بازاریابی شکل فعلی و آینده است و این مهم همچنان ادامه خواهد یافت زیرا بیشتر مشاغل متوجه می شوند که برای حضور قابل مشاهده و مرتبط ، به حضور دیجیتال نیاز دارند. نیاز به بازاریاب ماهر دیجیتال در همه جا قابل مشاهده است و طبق گفته همکاران بازاریابی مک کینلی ، برخی از بیشترین تقاضای شغل در سال ۲۰۱۷ در بازاریابی دیجیتالی بوده و مهارت های زیر به ویژه تقاضا می شود:

     

  • تبلیغات دیجیتال
  •  

  • ایجاد محتوا و درمان
  •  

  • استراتژی محتوا
  •  

  • سئو
  •  

  • بازاریابی ایمیل
  •  

  • رسانه های اجتماعی

به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال ، می توانید انتظار داشته باشید که تقریباً ۵۰،۰۰۰ دلار در سال درآمد کسب کند ، در حالی که یک مدیر بازاریابی دیجیتال می تواند $ ۶۰۰،۰۰۰۰ دلار به بالا داشته باشد ، و این تجربه کمتر از ۲۰ سال دارد.

دلار