سئو و دیجیتال مارکتینگ

چگونه می توان از اینستاگرام برای رشد مشتری خود استفاده کرد

اینستاگرام یکی از سریعترین سیستم عامل های اجتماعی امروز است. با وجود ۷۰۰ میلیون کاربر ماهانه (از ۶۰۰ میلیون نفر در سال گذشته) ، مشخص است که رشد آن در آینده به هیچ وجه کاهش نمی یابد.

این یک پلتفرم بسیار بزرگ است و همه از آن استفاده می کنند ، بنابراین چگونه می توانید از اینستاگرام برای افزایش موثر تعامل استفاده کنید؟ خواندن را برای چند ایده ادامه دهید.

مخاطب خود را بشناسید

طبق آژانس Omnicore ، ۳۲٪ از کاربران اینترنت در اینستاگرام حضور دارند و اکثر این افراد زن بین ۱۸ تا ۲۹ سال هستند. علاوه بر این ، اکثر این افراد در واقع خارج از آمریکا زندگی می کنند. با داشتن یک سکوی بزرگ ، این چهره های اساسی ممکن است کاربرد زیادی داشته باشند. با این وجود ، درک این مسئله که مخاطبان شما اکنون دقیقاً چه کسانی هستند ، و همچنین اینکه چگونه این تغییر یافته یا ممکن است به آینده تغییر کند ، مهم است.

تحقیق و هدفگذاری مشتری بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است ، همانطور که بسیاری از شما احتمالاً قبلاً می دانید اما با وجود چنین پلتفرم بزرگی ، می توان مخاطبان خود را باریک کرد – و این جایی است که ابزارهای نامزدی در آن وارد می شوند. شما باید اطمینان داشته باشید که فقط به آنها نمی گویید که کالای خود را بخرند. در عوض ، به یاد داشته باشید که این مکالمه منجر به تبدیل می شود. تعامل واقعی نه تنها از نظر گردش پول به شما سود می رساند بلکه مهم است که استراتژی بازاریابی خود را آگاه سازید تا بتوانید تجربهای استثنایی را به پیروان خود ارائه دهید.

به عبارت دیگر ، برای رشد واقعی شغل خود با اینستاگرام ، باید از انتظارات آنها فراتر بروید.

درک هشتگ ها

این روزها بیشتر ما درباره هشتگ می دانیم ، اما آیا شما واقعاً می دانید چگونه از آنها به صورت استراتژیک استفاده کنید؟ این ایده خوبی است که مراقب قوانین باشید زیرا همیشه در حال تغییر هستند.

نکته ای که باید از آن آگاه باشید ، اقدامی اخیر اینستاگرام برای ارائه فرصتی به مردم برای دنبال کردن هشتگ ها است. این برای تجارت چیست؟ با اقامت در هشتگ های خاص ، فرصت بیشتری برای بدست آوردن یک موارد ارگانیک دارید – اما ممکن است در این عرصه رقابت بیشتری نیز داشته باشید.

اما نکته مهم دیگری که باید در رابطه با این قانون جدید هشتگ ذکر شود: در حدی که مردم می توانند یک هشتگ را دنبال کنند ، می توانند بعداً این هشتگ را از حالت انتخاب خارج کنند. اگر این اتفاقات زیادی در مورد هشتگ استفاده می شود اتفاق می افتد ، بدون اینکه حتی آن را بدانید می تواند بر تجارت شما تأثیر منفی بگذارد.

راه حل این امر – و به طور کلی یک قاعده خوب – تمرین کردن اغلب موارد هشتگ خود را انجام دهید.

راه حل

همکاری را بر سر رقابت انتخاب کنید

خوب ، ممکن است این به نظر برسد که ما به شما پیشنهاد می دهیم ادبی را ادبی کنید – این کار را نکنید! اما درخواست اجازه استفاده از عکسهای افراد دیگر ، چه از طریق مشارکت و چه حتی با یک مسابقه ساده. افراد زیادی در اینستاگرام هستند که به دنبال دید هستند ، بنابراین اگر همدیگر را دوست دارید و محصولی مشابه را دارید ، ممکن است شما نیز به نیروها بپیوندید.

بازاریابی Influencer نمونه ای کامل از مشارکت با استفاده از محتوای “شخصی” شخص دیگری است که می تواند موارد عظیمی را از شما بدست آورد – اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که همه چیز را شفاف نگه دارید.

ابزارهای مناسبی داشته باشید

شما آن دسته از افراد را می شناسید که پیروی می کنید و انبوهی از پیروان را دارند که به نظر غیرممکن است؟ خوب خبرهای خوبی در اینجا وجود دارد – آنها احتمالاً با کمک کمک برخی از ابزارهای نوآورانه “فریب خوردند”. خوشبختانه این ابزارها برای کمک به ساختن موارد زیر در دسترس همه قرار دارند!

در واقع یک تن ابزار شگفت انگیز وجود دارد که به شما در رشد اینستاگرام خود کمک می کند – در اینجا فقط چند نمونه وجود دارد (لیست عالی از ابزارهای مارک دار را در اینجا مشاهده کنید).

     

  • VSC O یک ابزار تصویری و تصویری واقعا فوق العاده برای هر نوع مشاغل است که دارای یک مؤلفه بسیار بصری است. پلت فرم کاربر پسند ، کیفیت فیلم ها و عکس های شما را بهبود می بخشد و آن را به یک سطح حرفه ای می رساند.
  •  

  • جوهر ۳۶۱ به شما کمک می کند تا محتوای خود را مدیریت کنید در حالی که در واقع مشاهده می کنید که همکارانتان چه کاری انجام می دهند. رایگان و کامل برای کسانی که تازه فعالیت های تجاری و تجاری خود را در اینستاگرام شروع می کنند.
  •  

  • بعداً راهی برای ذخیره و برنامه ریزی رسانه ها است و برای ادغام با تقویم سرمقاله شما بسیار عالی است. می توانید آن را به Chrome پیوند دهید و از آن برای بازپخش استفاده کنید ، همچنین مقادیر زیادی از رسانه را بار دیگر بارگذاری کنید.
  • برنامه ریزی

     

  • از ابزاری مانند SocialDrift مبتنی بر AI استفاده کنید تا از طریق هشتگ و پارامترهای دیگر با سایر Instagrammers پیدا و درگیر شوید.

از ویدئو به صورت استراتژیک استفاده کنید

طبق گفته Omnicore ، چیزی در حدود ۵ میلیون فیلم در اولین روز بارگذاری شد که اینستاگرام گزینه ویدیویی را ارائه داد ، که از محبوبیت باورنکردنی آن سخن می گوید. این که آیا شما از ویژگی Instagram Story استفاده می کنید ، یک تبلیغ را اجرا می کنید یا چیزی جالب را ارسال می کنید ،چند مورد وجود دارد که باید در خاطر داشته باشید.

هنگام ایجاد فیلم ، می خواهید مطمئن شوید که نام تجاری خود را در چند ثانیه اول ویدیو کاملاً آشکار می کنید. همچنین ممکن است بخواهید از ویژگی های دیگری مانند موسیقی ، نوشتن یا حتی محتوای زودگذر (مانند استوری های اینستاگرام) استفاده کنید تا به آن احساس فوری و زودگذر دهید. فضای زیادی برای خلاقیت در اینجا وجود دارد ، اما نکته اصلی این است که شما باید هر پیام را با یک فراخوان واضح عملی کنید تا بتوانید کاربران را از همان ابتدا درگیر کنید.

خلاقیت

نکته مهم دیگری که باید هنگام استفاده از ویدیو انجام دهید ، سعی در انواع فرمت ها و برنامه های کاربردی است. آنقدر ابزارهای جالب وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید (مانند بومرنگ) که انجام یک کار متفاوت و خلاقانه برای برجسته کردن برند شما آسان است. گذشت زمان ، حرکت آهسته و فیلم های رسانه ای مختلط همگی می توانند باعث شگفتی برای علاقه مندی افراد و به دست آوردن دنبال کننده شوند.

مسابقه را اجرا کنید

     

  • در مورد دعوت خود به اقدام (جایزه) کاملاً واضح باشید.
  •  

  • با یک مشاغل ، تأثیرگذار یا سفیران نام تجاری شریک شوید تا مسابقه خود را به صورت گسترده و گسترده به اشتراک بگذارید
  •  

  • پنجره زمان مسابقه خود را نسبتاً کوتاه نگه دارید
  •  

  • از طرحی استفاده کنید که باعث شود افراد بتوانند در نظرات دوستان خود را نشان دهند.
  •  

  • اطمینان حاصل کنید که این جایزه چیزی است که طرفداران شما دوست دارند

مسابقه را لایک کنید.

“لایک” ابزاری ساده و آسان برای مسابقات و مسابقات است ، و آنها یک راه عالی برای شروع و همچنین رشد زیر در سایر سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک هستند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک تصویر واضح است که به مردم می گوید “دوست دارند” برای پیروزی ، سپس برنده خود را به طور تصادفی انتخاب کنید. انجام یک قرعه کشی به سبک قدیمی از طریق ویدیو یک روش جالب برای این است که به آنها اجازه دهید شما را بشناسند و به شما اعتماد کنند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که برنده را با دسته خود و با هر شانس اعلام کنید ، خودتان چند صد دنبال کننده دیگر دارید.

مسابقات سلفی

در صورت ارائه خدمات با تمرکز عاطفی (مانند مشاوره) ، یا اگر بتوانید چرخشی را برای کمپین پیدا کنید که روی افراد یا چهره ها تمرکز داشته باشد ، مسابقات سلفی بسیار عالی است. آنها همچنین ایده خوبی برای شرکت های مسافرتی ، ماجراجویی و رویدادها هستند. شما تقریباً می توانید یک دلیل عالی برای برگزاری یک مسابقه سلفی بدون توجه به چه چیزی بیابید ، فقط اطمینان حاصل کنید که این محصول با محصول شما پیوند خورده است ، و فراموش نکنید که در هنگام یافتن آنها ، برنده را اعلام کنید!

مسابقات هشتگ

مسابقات هشتگ راه بسیار ساده ای است که کاربران برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود و همچنین هشتگ شغلی شما به منظور افزایش دسترسی می توانند. این روشی آسان برای ایجاد آگاهی از برند است و از طرفداران خود برای به اشتراک گذاشتن هشتگ های شما با طرفداران خود استفاده می کند.

مسابقات رأی گیری

یک مسابقه رأی دهی به کاربران نیاز دارد تا عکس های خود را با استفاده از هشتگ شما وارد کنند ، و سپس سایر افراد به بهترین عکس ها رأی دهند. این نوع از مسابقات انگیزه ای را برای کاربران ایجاد می کند که نه تنها با محصول شما درگیر شوند ، بلکه از شهرت و شهرت خود را نیز ممکن دارند که شاید برای تقویت برند شخصی یا تجارت خود نیاز داشته باشند ، بنابراین واقعاً وضعیت برنده است.

تنها اشکال این نوع مسابقه این است که می تواند ردیابی و انرژی کاملاً زیادی را از شما بخواهد ، زیرا باید اطمینان حاصل کنید که هر شرکت کننده به درستی ردیابی شده و از قوانین پیروی می کند.

چه چیزی برای Biz شما بهترین است؟

جنجالی دیگر در دنیای اینستاگرام – حداقل برای مشاغل کوچک – این است که آیا تغییر دادن یک حساب کاربری ارزش و ارزش دارد یا خیر. برخی ادعاها در خارج از کشور وجود دارد که انتقال به یک حساب کاربری این امکان را دارد که روی تعامل اینستاگرام تأثیر منفی بگذارد. اما حقیقت این است که اثربخشی این سوئیچ در واقع به نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام به نفع شما بیشتر بستگی دارد.

در حالی که تمام فعالیتهای فوق می تواند برای تقویت اینستاگرام شما بسیار مؤثر باشد ، مهم است که شما نوع فعالیتهایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با محصول تجاری شما و همچنین تعهد زمانی شما باشد.