سئو و دیجیتال مارکتینگ

۷- مهارت های کلیدی برای تیم های فروش در عصر دیجیتال

۷۵٪ از رهبران B2B می گویند که آنها به طور مرتب از رسانه های اجتماعی در فرایند تصمیم گیری خود استفاده می کنند. علاوه بر این ، خریدارانی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، ۸۴ درصد بودجه بیشتری نسبت به افرادی که از اجتماعی استفاده نمی کنند ، دارند.

برای متخصصان و رهبران فروش ، فناوریهای دیجیتال روشی جدید برای ارتباط و تأثیرگذاری بر چشم اندازها ارائه می دهند – انتقال آنها از هدایت به مشتریان.

دیجیتال

در حالی که زمانی یک کلمه کلیدی در صنعت محسوب می شد ، فروش اجتماعی باعث شده است تا خیابان های جدید و فوق العاده ای موثر برای فروشندگان به وجود آید ، زیرا تکنیک های فروش سنتی مانند سرماخوردگی دیگر علاقه ای ندارد و مشتری متقاعد کننده دیجیتالی امروز را متقاعد می کند.

برای برتری در این دنیای سریع دیجیتال ، متخصصان و رهبران فروش باید تعدادی مهارت اصلی را بیاموزند و آنها را تبدیل به یک ماشین فروش موفق دیجیتال کنند.

۱) تحقیقات دیجیتال

هنگام فروش یک سرویس یا کالایی ، از دید مشتری شروع می شود ، درک خواسته ها و خواسته های آنها و درک چگونگی حل مشکلات آنها ، کلید موفقیت است.

مشکلات

طبق یک مطالعه جدید ، ۶۵٪ شرکتهایی که از اهداف سرب و درآمد فراتر رفته اند ، طی ۶ ماه گذشته شخصیتهای خریدار خود را به روز کرده اند. با تجزیه و تحلیل مداوم فعالیت در رسانه های اجتماعی با استفاده از ابزار گوش دادن ، می توان افراد را با ظهور بیشتر یا تغییر نیاز مشتری شناسایی و گسترش داد.

در اصل ، یک فروشنده بزرگ اجتماعی تحقیقاتی را به صورت دیجیتالی و اجتماعی انجام می دهد تا روند بازار را مشخص کند و عوامل مؤثر بر مشتریان در صنعت آنها را شناسایی کند. همچنین با ایجاد personas خریدار ، می توان مخاطبان مناسب را با اثربخشی و جذاب ترین راه ممکن در کانال درست هدف قرار داد.

۲) محتوای محتوا

موفق ترین فروشندگان اجتماعی نه تنها می دانند چه نوع محتوا برای به اشتراک گذاشتن بلکه لمس شخصیتی به هر پست اضافه می کنند. این ویژگی منحصر به فرد به فروشندگان و مارک های آنها کمک می کند تا اعتماد و آگاهی از برند ایجاد کنند. آزمایش همچنین مهم است زیرا یک مجری محتوای خوب نمی ترسد قالب ها و مباحث مختلف را امتحان کند تا ببیند چه چیزی درگیر می شود تا زمانی که آنچه را که برای آنها و مخاطبانشان ایجاد کرده است ، چه چیزی را درگیر می کند.

۵۸٪ از خریداران تحقیق خود را از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی انجام می دهند – بنابراین به اشتراک گذاشتن محتوا که با مخاطب هدف صحبت می کند ضروری است – HubSpot

۳) ایجاد محتوا

با افزایش اهمیت محتوا در هنگام فروش ، ایجاد محتوا مهارتی است که به تیم کمک می کند تا تبدیل ها را افزایش داده و روابط طولانی مدت را ایجاد کند.

مدیریت و به اشتراک گذاری محتوا مؤثر است ، اما ایجاد محتوای منحصر به فرد بسیار مهم است. در حال حاضر ، ۸۶٪ از شرکت های B2B از بازاریابی محتوا به عنوان بخشی از استراتژی فروش خود استفاده می کنند. از این گذشته ، ۷۰٪ بازاریابان B2B نسبت به سال گذشته محتوای بیشتری ایجاد می کنند. نشانه ای واضح از اهمیت ایجاد محتوای تازه ، آموزنده و همهجانبه.

بازاریابی محتوا

یک فروشنده می تواند با ایجاد محتوا مانند پست پیوند پالس یا وبلاگ در وب سایت محبوب طاقچه ، عمق دانش خود را نشان دهد و بینش های کلیدی را از یک صنعت و دیدگاه فردی به اشتراک بگذارد. این به نوبه خود باعث ایجاد اقتدار و تعامل با مصرف کنندگان در سطح شخصی تر خواهد شد.

۴) دانش بنیان بسترهای اجتماعی

با وجود کانال های رسانه های اجتماعی زیادی در آنجا ، مهم است که بدانید کدام یک از آنها با مخاطبی که می خواهید هدفگذاری کنید ، همکاری می کنند. هنگامی که چشم انداز مورد نظر برای هدف گذاری در لینکدین فعال باشد ، هیچ نکته ای برای وقت گذراندن زمان برای ایجاد و به اشتراک گذاری تصاویر در Pinterest یا Instagram نیست. با گذر زمان کمی ، لازم است جایی که چشم اندازها در آن قرار دارند.

۵) تخصص تحلیلی

فروشندگانی که می توانند رفتار مشتری آنلاین را تجزیه و تحلیل کنند از مزیت مشخصی برخوردار هستند زیرا این مهارت به آنها توانایی تحقق یک رویکرد فعال و مشتری محور برای فروش محصولات یا خدمات خود را می دهد.

برای شرکت های تجارت الکترونیکی – مانند آمازون ووال مارت- استراتژی آنها استفاده از داده ها به نفع آنها است. این شرکت ها با ارزیابی دقیق رفتار مرور کاربرانشان ، خریداران ، عادات و نیازهای آنها را بهتر می شناسند. این اطلاعات سپس مورد استفاده قرار می گیرد تا اطمینان حاصل شود که تجارت از سود آنها به حداکثر می رسد.

از این گذشته ، هرچه بیشتر درباره عادات خرید مشتری و ترجیحات سبک زندگی شناخته شود ، پیش بینی های دقیق تری از رفتارهای خرید آینده خواهد بود. در نتیجه ، متخصصان فروش به مراتب موفق تر در ارائه پیشنهادهای مربوطه می شوند که به جای جذب مشتری از خود بیگانه هستند.

۵۸٪ از مدیران گزارش کردند که برنامه رسمی جذب مشتری را در دست ندارند و ۶۰٪ نمی دانند چه تعداد از مشتریان خود را طی سال گذشته از دست داده اند – convero

۶) ساختمان اعتماد

اعتماد به نفس در ایجاد روابط آنلاین کلیدی است. امروزه بسیاری از مشتریان شفافیت را بیش از هر چیز دیگری ارزیابی می کنند و بر این اساس خرید می کنند.

اعتماد به نفس

مشتریان امروز می خواهند همه چیز را درباره یک محصول یا خدمات بدانند قبل از اینکه دکمه ‘buy’ بزنند. این وظیفه فروشنده دیجیتالی و اجتماعی است که می تواند اطلاعات زیادی را ارائه دهد و مانع از این شود که مشتری به پایان برسد و روند خرید را پشت سر بگذارد و از چاپ خوبی برخوردار شود که چیزی از آن چیزی نمی دانست.

برای یک فروشنده ، عناصر بسیاری برای ایجاد اعتماد به مشتری وجود دارد که فراتر از اعتبار است. پرورش مشتری به صورت آنلاین می تواند مسیری طولانی را در جهت ایجاد اعتماد و اطمینان از مشتری تا حد امکان در مورد فروشنده و شرکت خود داشته باشد. مهمتر از همه ، متخصصان فروش باید از طریق کانالهای دیجیتال چشم اندازهایی را پشتیبانی کنند و آنها را راهنمایی کنند به گونه ای که همه چیز در مورد فروش نیست بلکه تجربه عالی مشتری را ارائه می دهد.

۹۴٪ از مصرف کنندگان احتمالاً به یک مارک وفاداری کاملی وفادار هستند ، در حالی که تقریباً ۳ در ۴ برای کالایی که از این طرز فکر پیروی می کند ، هزینه بیشتری پرداخت می کنند – برچسب بینش

۷) حل مسئله

مشتریان همیشه به دنبال راه حل هایی برای مشکلات خود هستند. فروشندگان اجتماعی که بینش هدفمند یا راه حلهای عملی برای یک مشکل ارائه می دهند ، یک تصویر برند مثبت را به صورت آنلاین ایجاد می کنند و چشم انداز را به شکلی بزرگ به مشتریهای کاملاً عادی تبدیل می کنند.

راه حل

ابزاری مانند Social Mention ، Feedly و Buzz Sumo متخصصان فروش را قادر می سازند تا مکالمه های مربوط به کلمات کلیدی ، محصولات یا خدمات را در کنار رقبا و صنعت پیگیری کنند. نظارت مستمر به شناسایی موضوعات ، نقاط درد و درخواستهای پیشنهادی کمک می کند که به فروشنده امکان می دهد با بینش های ارزشمندی که منجر به راه حل ها می شود پاسخ دهد.

فروشندگانی که بتوانند خود را در کفش مشتری قرار دهند ، از سوالات مناسب بپرسند و یک راه حل کارآمد برای یک مشکل ارائه دهند ، اعتماد و احترام به دست می آورند. از این گذشته ، به طور متوسط ​​، مشتریان وفادار ارزش ۱۰ برابر بیشترین خرید خود را دارند.