سئو و دیجیتال مارکتینگ

۶ استراتژی دیجیتال برای جذب دانشجویان بین المللی

مطالعات انجام شده توسط پردیس فناوری نشان می دهد که فقط یک کالج ۵٪ کاهش در در تعداد ثبت نام ها را از دست می دهد تا مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار از هزینه های دانشجویی و شهریه در یک سال را از دست بدهد. اما این بیشتر از پول است ، به خصوص در ایالات متحده و کانادا که در آن تنوع و روابط جهانی بسیار ارزشمند است.

دانشجو

ارائه دهندگان آموزش و پرورش باید استراتژی استخدام خود را بررسی کرده و در نظر بگیرند که آیا آنها به اندازه کافی برای جذب و درگیر کردن دانشجویان بین المللی تلاش می کنند.

استخدام

چرا روی دانشجویان بین المللی تمرکز می کنید؟

داشتن سفیران جهانی برای مدرسه شما عامل اصلی ثبت نام در آینده است و به ارائه دهندگان آموزش کمک می کند تا دسترسی خود را به سراسر جهان گسترش دهند و دانشجویان بیشتری را به آمدن و تحصیل در موسسه شما ترغیب می کند.

با این حال ، چشم انداز دیجیتالی که به سرعت در حال تغییر است ، بازی را برای ارائه دهندگان آموزش تغییر می دهد. اگر بخواهند دانشجویان بین المللی را جذب کنند ، دیگر نمی توانند استراحت کنند. آنها باید به منظور جذب موثرتر مخاطبان جهانی دانشجویان از طریق تمرکز جدی روی راه حل های جذب ارزش افزوده و جهت گیری ، متفاوت باشند.

در اینجا چند استراتژی دیجیتالی کلیدی وجود دارد که می توانید از آنها برای افزایش تعداد ثبت نام دانشجویان بین المللی در آینده نزدیک استفاده کنید.

دیجیتال

۱ Information اطلاعات به راحتی در دسترس را فراهم کنید

اگرچه ممکن است فرض کنید هزاره ها سال و ژنرال Z به خاطر تحقیقات دانشگاهی خود به رسانه های اجتماعی برگشته اند ، وب سایت های رسمی موسسات آموزشی در واقع نیروی محرکه است که فقط توسط ایمیل های مستقیم مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

بنابراین ، مؤسسات باید از داشتن یک وب سایت به روز و بهینه شده اطمینان حاصل کنند که مرور ، بازدید ، یافتن مطالب آموزنده و خواندن مطالب مربوطه را برای بازدید کنندگان سایت آسان و لذت بخش می کند. این شامل:

     

  • اطلاعاتی که مخصوص دانشجویان بین المللی است باید با ایجاد یک صفحه وب اختصاصی برای پذیرش های بین المللی به وضوح قابل مشاهده و دسترسی آسان باشد.
  •  

  • سازگاری با موبایل بسیار مهم است تا بتوانید دانشجویان آینده به اندازه کافی به سایت شما بچسبند تا علاقه خود را به موسسه خود جلب کنند و در رتبه بندی موتورهای جستجو بسیار مهم است.
  • موبایل

     

  • پیوند به صفحات مهم مورد علاقه ، مانند بورس های تحصیلی ، کمک های مالی ، و اطلاعات درخواست ویزا.
  •  

  • اطلاعات تماس اصلی را درج کنید تا دانشجویان خارج از کشور بتوانند با یک مشاور پذیرش بین المللی در تماس باشند.

۲ ٫ تورهای مجازی را پیشنهاد دهید

در حالی که بسیاری از متقاضیان جدید ممکن است در گروه سنی ۱۸-۲۴ قرار گیرند ، تعداد قابل توجهی از زبان آموزان بزرگسال از جمعیت سالمند نیز باید انتظار داشته باشد. بسیاری از این چشم اندازها ممکن است در حال حاضر شغل تمام وقت ، خانواده و تعهدات مختلف دیگری داشته باشند که باعث می شود نیازهای آنها تا حدودی متفاوت از دانش آموزان جوان باشد.

انتخاب کالج یا دانشگاه مناسب ، واقعاً تصمیم عظیمی برای این افراد است ، بنابراین وزن همه چیز مهم است.

با ارائه تورهای مجازی در مدرسه ، امکانات ، دانشگاه و موارد دیگر ، موسسه شما می تواند از دور به دانشجویان بین المللی برسد و دقیقاً آنچه را که پیشنهاد می کنید به آنها نشان دهید.

تگزاس A&M تورهای مجازی را در برنامه تلفن همراه خود ارائه می دهد و به دانشجویان این امکان را می دهد تا در زندگی خود در دانشگاه ببینند. توانایی انجام این کار بدون ویزیت جسمی ، راهی عالی برای دانش آموزان است که می توانند کالج مناسب برای آنها داشته باشند و همچنین فرصتی عالی برای افزایش آگاهی از برند و نشان دادن نوآوری است.

تورهای مجازی فقط آغاز است. موسسه شما همچنین می تواند مقدار زیادی محتوای پویا مانند وبلاگ ها ، داستان های ویدئویی کوتاه و وبینارها را در یک برنامه پردیس موبایل ادغام کند.

این امر دانشگاه ، کالج یا ارائه دهنده آموزش شما را قادر می سازد از اولین مراحل تحقیق خود چشم اندازهایی را درگیر خود کند که این امر می تواند به تأثیرگذاری بر تصمیم آنها کمک کند.

۳ ٫ تقویت مشارکت با اینفوگرافیک ها

تحقیقات گوگل Trends رشد گسترده ای از محبوبیت برای اینفوگرافیک ها را در سالهای اخیر نشان می دهد.

به طرز عجیبی ، فوربز اخیراً از اینفوگرافیک برای نشان دادن افت تعداد دانشجویان بین المللی در دانشگاه های آمریکا طی چند سال گذشته استفاده کرد. این کاهش در بین دانشجویان هندی در محاسبات بسیار چشمگیر بودرشته ها و رشته های مهندسی.

اگرچه این آمار به تنهایی نگران کننده است ، خوانندگان احتمالاً هنگام ارائه داده ها در اینفوگرافیک ، می توانند شدت آن را درک کنند. تحقیقات HubSpot نشان می دهد که اینفوگرافیک ها نه تنها باعث افزایش تعامل بلکه ترافیک وب می شوند.

نه تنها تصاویر حرفه ای طراحی شده و چشم نواز تر هستند بلکه بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند. به جای تلاش برای ایستادن از بسته با هیچ چیزی به جز مقالات متنی ، می توانید از اینفوگرافیک ها برای پشتیبانی از مطالب خود استفاده کنید. کمی بیشتر طول می کشد ، اما ROI بازاریابی در تصاویر خوب ارزش آن را دارد.

۴ Test از توصیفات دانشجویان فعلی و گذشته خود استفاده کنید

امروزه برهان اجتماعی محکم قدرتمند است. از بررسی محصولات در آمازون گرفته تا بازخورد میهمانان در Airbnb ، این یک نکته مهم در روند خرید برای بسیاری از افراد است.

این واقعیت در استخدام دانشجویان نیز گسترش می یابد. هیچ کس نمی خواهد تصمیم بگیرد در مورد کالج آینده خود بدون انجام برخی حفره ها ، تا ببیند دیگران درباره کالج یا دانشگاه شما چه می گویند.

داشتن دانشجویان فعلی یا فارغ التحصیلان به عنوان طرفداران برند شما بسیار عالی است. با استفاده از فناوری و رسانه های محبوب امروزی ، می توانید برای حداکثر کارآیی این کار را انجام دهید.

این امر به ویژه هنگامی صحیح است که بتوانید به کمک دانشجویان فعلی بین المللی ثبت نام کنید. زمانی که زمان فشار برای ثبت نام های جدید از خارج از کشور می رسد ، قادر به ایجاد یک گروه متمرکز از دانشجویان خارجی برای تقویت نام تجاری خود به صورت آنلاین ، طلا است.

شما می توانید این استراتژی بازاریابی هوشمندانه را در چند راه به کار بگیرید:

     

  • وب سایت – داستان های موفقیت دانشجویان و فارغ التحصیلان فعلی را در مورد تجربه خود در مورد چشم انداز خواندن و یادگیری از
  • به اشتراک بگذارید.
     

  • کانال های رسانه های اجتماعی – همانطور که می توانید به ویژه با تبلیغات هدفمند در فیس بوک یا توییتر به مخاطبان گسترده ای برسید
  •  

  • محتوای وبلاگ – یک پست خاص در وبلاگ ، نتایج جستجوی ارگانیک را تقویت می کند و صدای برند شناخته شده ای را ایجاد می کند که با دانشجویان بالقوه طنین انداز باشد.

بازاریابی با محتوای خوب می تواند رابطه ای را با دانشجویان ، گذشته ، حال یا آینده شما ایجاد کند.

۵ ٫ به عوامل خارجی نگاه کنید

هنوز هم در بسیاری از کشورها اعتقاد گسترده ای وجود دارد که تحصیل در ایالات متحده ، راهی برای آینده ای مرفه است و برای بسیاری از دانشجویان بین المللی ، بورس تحصیلی یا برنامه تحصیلی در ایالات متحده ، هدفی است که ارزش آن را هدف قرار داده است.

اگرچه کاهش تعداد ثبت نام ها باعث زنگ هشدار می شود ، اما تأثیر شرکت های ضد مهاجرتی که طی چند سال گذشته در ایالات متحده و ایالات متحده در حال آمیختن هستند ، مطمئناً چیزی نیست که ارائه دهندگان آموزش و پرورش باید دست کم بگیرند.

ایرلند سعی کرده است با ارائه ویزای گسترده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، از این امر سرمایه گذاری کند ، بنابراین آنها می توانند پس از مدرک تحصیلی ، تجربه کاری ارزشمند کسب کنند.

واضح است که جزر و مد در جذب دانشجو تغییر می کند. نه تنها در حال رقابتی تر شدن است ، بلکه چشم اندازهای جدید از رسانه های بیشتری برای تحقیق در دانشکده های بالقوه استفاده می کنند.