سئو و دیجیتال مارکتینگ

۵- صفات یک رهبر دیجیتال موفق

رهبران بزرگ دیجیتالی فقط دانش غنی دیجیتالی ندارند ، بلکه مهارتهای بین فردی محکمی را نشان می دهند که به دیگران کمک می کند تا در دیدگاه خود سهیم باشند.

دیجیتال

تا پایان سال ۲۰۱۷ ، دو سوم مدیران عامل شرکتهای جهانی ۲۰۰۰ تحول دیجیتالی را در مرکز استراتژی شرکت خود خواهند داشت و برای قهرمانی در این تغییر به رهبران دیجیتالی قوی احتیاج دارند.

بنابراین ، اگر شما یک رهبر فکر دیجیتالی مشتاق هستید ، این پنج ویژگی اساسی را که شما را از رقابت متمایز می کند ، بررسی کنید و شما را به عنوان یک عامل تغییر ایجاد کنید.

Vision

هنگامی که ما یک شرکت کوچک بودیم ، برای بزرگ شدن باید به شانه های غول ها بایستیم. اگر بیشتر دیده ام ، این با ایستادن بر روی شانه های غول ها است. – پونی ما ، بنیانگذار Tencent

هنگامی که شما در مورد دیجیتال صحبت می کنید ، بینایی کلمه ای نیست که باید به آرامی از آن استفاده کنید. در حقیقت ، در مراحل اولیه تحول دیجیتال ، بینایی همه چیز است.

۸۷٪ از شرکت ها فکر می کنند که تحول دیجیتالی یک فرصت رقابتی است و برای رقابت ، باید در مورد فن آوری ها و استراتژی های اساسی اهداف سازمان خود از هر دو منظر بلند مدت و کوتاه مدت درک کافی داشته باشید.

در حالت ایده آل ، یک رهبر دیجیتالی قدرتمند از خارج از صنعت شما خواهد آمد و طرز فکر تازه ای را در اختیار شما قرار می دهد. ایده ای که به آنها امکان می دهد همه چیز را تکان دهند و ایده های ابتکاری ایجاد کنند که منظره دیجیتال را تغییر دهند.

ایده

از بازاریابی محتوا و فروش اجتماعی درست گرفته تا مارک تجاری و داده های بزرگ ، یک رهبر دیجیتال مختل کننده قادر به ایجاد یک استراتژی دیجیتال جامع برای اطمینان از تکامل تجارت با تغییرات آینده و نوآوری های دیجیتال خواهد بود.

بازاریابی محتوا

کنجکاوی

Uber با ظرافت در بالا بازده است. به همین دلیل است که به جای یک تلفن همراه متوسط ​​، یک آیفون خریداری می کنم ، چرا به یک رستوران خوب می روم و کمی بیشتر می پردازم. این برای تجربه است. – تراویس کالانیک ، بنیانگذار Uber

کنجکاوی ممکن است گربه را کشته باشد ، اما در دنیای شگفت انگیز دیجیتال ، کنجکاوی بی باک معمولاً موفق ترین است.

با به چالش کشیدن سیستم های قدیمی و بررسی یک مسئله از دیدگاه مشتری ، شما قادر خواهید بود به طور کامل با نیازهای آنها همدلی کنید و راه حل های خلاقانه ای را برای نقاط درد مصرف کننده تهیه کنید. همه چیز ، از خدمات به مشتری و زمان تحویل گرفته تا راحتی و موارد UX باید کاملاً مورد بررسی قرار گیرد.

راه حل

تراویس کالانیک ، بنیانگذار Uber ، به نیازهای خود به عنوان یک مصرف کننده نگاه کرد و تصمیم گرفت که دنیا برای یک راه حل تاکسی نرم و راحت و مقرون به صرفه فریاد می زند که باعث می شود مردم به سبک کمتری سوار شوند.

این همان چیزی است که وی در مصاحبه اخیر گفت …

او گفت: “ما فقط می خواستیم یک دکمه را فشار دهیم و سوار شویم.” “و ما می خواستیم سوار کلاس شویم. ما می خواستیم که در سانفرانسیسکو بالله تر شویم. این همه موضوع بود.”

Uber اکنون ۴۷ میلیون سوار ماهانه در سراسر جهان دارد.

مشارکتی

هرکسی می تواند هر چیزی را به من بگوید ، این فرهنگی است که ما برای آن تلاش می کنیم. – ساتیا نادلا ، مدیرعامل مایکروسافت

در این روز و عصر ، همکاری دیجیتالی ذاتی در موفقیت اکثر ادارات در یک سازمان است و یک رهبر دیجیتالی موفق چگونگی تحقق آن را خواهد فهمید. به عنوان مثال ، بخش های فناوری اطلاعات باید با تیم های بازاریابی دیجیتال همکاری کنند تا بتوانند فعالیتهای تبلیغاتی موفقیت آمیز را انجام دهند ، رابطهای کاربر را بهبود بخشند و داده های مهم را جمع آوری کنند هر بخش می تواند این همکاری را یک قدم بیشتر انجام دهد – استخراج بینش های ارزشمندی از داده ها برای ارائه تجربیات عالی در مصرف کننده که منجر به تولید می شود و ROI را به روش های جدید و جالب افزایش می دهد.

طبق یک مطالعه جدید ، شرکت های Fortune 500 حدود ۳۱٫۵ میلیارد دلار در سال با عدم به اشتراک گذاری دانش از دست می دهند. یک رهبر دیجیتال با نفوذ فرایندهای ارتباطی داخلی را ترغیب می کند که به اشتراک گذاری مقطعی از اطلاعات ، بینش ها و ایده ها برای ایجاد یک فضای باز و مشارکتی را تشویق می کند.

دلار

Intranet Dex Media نمونه ای عالی از این امر است. در سؤال اخیر و سؤال ، سوزان کین ، VP ارتباطات شرکت Dex Media گفت:

“اکنون ، کارمندان در سراسر مشاغل دارای صدا و مکانی هستند که بتوانند ایده ها و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. آنها می توانند بدون درخواست مجوز از کسی ، سؤال خود را در مورد Buzz (اینترانت Dex Media) ارسال کنند ، اظهار نظر کنند و از آنها سؤال کنند.” برای صراحت و اعتماد به نفس بیشتر بین مدیران و تیمهایشان. مردم در حال راه اندازی تیم های سایت و پروژه هستند ، درمورد پست ها نظر می دهند و سؤال می پرسند ، و ما در نتیجه ما یک فرهنگ تجاری مدرن تر ، کارآفرینانه و آینده نگرانه را توسعه می دهیم. ” >

آزمایشی

آزمایش موفقیت آمیز نیاز به تجزیه و تحلیل عمیق داده های مشتری ، توانایی ساخت سریع استراتژیک داردمتناسب با این یافته ها و درک این موضوع که علیرغم بهترین تلاش شما ، شکست هنوز گزینه ای است.

اشتباه کردن یک بخش اجتناب ناپذیر از یک منحنی یادگیری پاداش است و یک رهبر دیجیتال موفق آن را درک خواهد کرد. با اعتماد به نفس مردم برای درک اینکه شکست بخشی طبیعی از نوآوری است ، یک رهبر دیجیتال می تواند به کارکنان الهام ببخشد تا تصمیمات جسورانه و خلاقانه ای بگیرند که در غیر این صورت در سختی زندگی اداری از بین می روند.

۷۵٪ از افراد فکر می کنند که از پتانسیل خلاق خود استفاده نمی کنند. این تعداد زیادی از مردم است. یک رهبر دیجیتالی واقعی به افراد کمک می کند تا ضمن تلاش در جهت رسیدن به یک هدف مشترک شرکت ، در نقش خود خلاق باشند.

تعدادی از مطالعات نشان داده اند که برنامه های قابل انعطاف می توانند منجر به افزایش بیشتر بهره وری کلی و رضایت شغلی بیشتر شوند – انعطاف پذیری الهام بخش خلاقیت است.

با وجود به یاد آوردن ابتکار عمل ۲۰٪ خود در سالهای گذشته ، گوگل شرکتی است که خلاقیت را تقویت می کند و آن را به عنوان بخش اصلی موفقیت دیجیتال می بیند. Google با آموختن از اشتباهات خود ، شیوه های داخلی خود را اصلاح کرده و درک کرده است که مدیران به جای کشتن خلاقیت ، به حفظ انرژی های خلاق کمک می کنند. چرا؟ از آنجا که بدون مدیران ، کارکنان با کارهایی پرت و حواس پرت می شوند که در واقع به آنها لطمه می زند تا به خلاقیت آنها آسیب برساند. در نتیجه ، این شرکت اکنون به مدیریت و پرورش مدیران خود کمک می کند تا آنها بتوانند به عنوان رهبران قدرتمند در محیط کار فعالیت کنند.

به طور خلاصه ، یک رهبر دیجیتال موفق آزمایش ، نوآوری و الهام بخش خواهد بود.

تسلط شبکه

واحد پول واقعی شبکه حرص و آز نیست بلکه سخاوتمندی است. – کیت فراززی ، نویسنده هرگز هرگز به تنهایی بخورید

یک رهبر دیجیتال واقعی ارزش شبکه را درک خواهد کرد.

آنها نه تنها وقت زیادی را صرف جعل روابط ، ایجاد مشارکت و جمع آوری اطلاعات حیاتی می کنند بلکه مکان های تازه ای نیز برای ارتباط با مردم پیدا می کنند.

به جای حضور در همان کنفرانس دیجیتال محلی ، ممکن است یک رهبر دیجیتالی موفق در انجمن های آنلاین کمتر شناخته شده ، در مراکز راه اندازی ، نشست های اینترنتی و نمایشگاه های تجاری پیدا کنید. توسعه سیستم اکوسیستم تجاری یک شرکت ، ایجاد اوراق بهادار تجاری و به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند ، همه چیز در چشم انداز دیجیتالی امروز بسیار مهم است و یک رهبر بزرگ دیجیتال انگشت خود را روی پالس همیشه خواهد گذاشت.

۸۵٪ گفتند که آنها در جلسات تجاری و کنفرانس های شخصی ، روابط تجاری قوی تر و معنادار ایجاد می کنند.

به طور خلاصه ، داشتن یک رهبر دیجیتال موفق به معنای ابتکاری ، خلاق بودن ، همکاری ، آزمایش ، کنجکاوی و قادر به شبکه سازی است. یک رهبر دیجیتالی به فکر آینده است ، پیشرو در صنعت ، و از همه مهمتر ، این توانایی را دارد که در منظره ای که دائماً در حال تغییر است ، مرتبط باشد. رهبر دیجیتالی بودن به معنای مجهز بودن به مجموعه ای از خصوصیات خاص است که همه اینها با دانش صحیح از شیوه های بازاریابی دیجیتال و فن آوری های نوظهور آغاز می شود.

آمادگی برای هدایت تحول دیجیتال در شرکت خود را دارید؟ جاه طلبی های دیجیتال خود را با استادان ما در بازاریابی دیجیتال انجام دهید.

دن هیوز